Ha a targoncák mozgását indukciós vagy sínes megvezetés korlátozza, akkor a targoncák mozgása csak egy nyomvonalban történik. Ebben az estben kötött forgalmú rendszerről beszélhetünk
Szűkfolyosós rendszerű raktárak
Kötött forgalmú rendszerekben a targonca forgalom szűkfolyosókban , egy meghatározott nyomvonal mentén történik. Az ilyen raktárak kiszolgálási kapacitása (melyet az óránként megmozgatható raklapszámmal mérnek) legnagyobb részt a a targonca kerekek nyomvonalában meglévő rövidhullámosság(FF=flatness) és vízszintesség (FL= levelness) értékektől függ.
Érthető, hogy a nagyobb raktár kihasználtság érdekében a gyártók törekszenek a targoncák
nagyobb sebességű működtetésére
növelni stabilitásukat
egyre nagyobb polcmagasságokat kiszolgálni, hogy ezzel is növeljék a hatékonyságot
Fentieket csak egy nagyon sima és vízszintes pályán való mozgással lehet elérni. Ha a pálya (ipari padló azon része, melyen a targonca mozog) hullámos, a targonca rázkódni fog rajta és a targonca kezelő lecsökkenti a sebességet a biztonságos targonca mozgás érdekében. Így ugyanazt a raklapmennyiséget-csökkentett sebesség mellett csak több targoncával lehet megmozgatni.(Ez jelentős raktár üzemeltetési költség növekedést jelenthet)
A D-Meter egy kifinomult 3_D elemző programot alkalmaz, hogy kiszámítsa a minimális csiszolási mennyiséget, amely szükséges ahhoz, hogy a keréknyomok összes, 6 különböző-a targonca mozgását meghatározó- paramétere egyidejűleg megfeleljen a megadott Fmin számnak.
A szabadalmaztatott Fmin rendszer, melyet Mr. Allen Face fejlesztett ki 1979-ben, behatárolja a megengedhető keresztirányú és hosszirányú dőléseket, szögelfordulásokat és szöggyorsulásokat (összesen 6 változót), amelyek az adott targoncánál a meglévő kötött pályán való mozgásoknál jelentkeznek.
Ehhez pontosan meg kell határozni, korlátozni kell azon változók megengedhető értékeit , melyek felelősek a targoncák kereszt és hosszirányú mozgásaiért, dinamikus és statikus hatásokért. Ezen változók megengedhető értékekt „sűríti” egyetlen Fmin számmá a rendszer; minél magasabb az Fmin szám, annál nagyobb a pontosság, kisebbek a tolerancia küszöbök a rövidhullámosság és vízszintesség tekintetében.
Az adott folyosóban , meghatározott targonca geometria mellett szükséges Fmin értéket, mely biztosítja a targonca optimális sebességű mozgását, a targonca geometriájából, a folyosó hosszából és a legnagyobb emelési magasságból határozzuk meg: ez az Fmin specifikáció.
Az Fmin rendszer egyedülálló módon korlátozza azt a hat változót, amely felelős a szűkfolyosóban haladó targoncák mozgásáért.(semmilyem más rendszer nem használja ezt a dinamikus targonca mozgás szimulációs rendszert az Fmin rendszeren kívül).
Így az Fmin rendszer az egyetlen olyan rendszer, amely képes valóban hatékonyan, a legkisebb költségek mellett szabályozni a tagoncák mind statikus, mind a dinamikus mozgás állapotait minden targonca keréknyomban és a tengelyek közt egyaránt a padlófelszín megfelelő kialakításának segítségével.

Fmin mérés
Szűkfolyosókban a targonca keréknyomokban történik, meghatározott- könnyen elsajátítható – rendszer szerint D-meter segítségével, mely a keréknyomokban lépegetve 30 cm-ként gyűjti az adatokat minden keréknyomban. Az eszközzel felvett adatokból meghatározhatók a szűkfolyosóban a keréknyomok azon pontjai amelyeknél a legkisebb mértékű korrekciós csiszolással kialakíthatók az előre meghatározott Fmin számnak megfelelő síkpontossági értékek.(Ez a Csiszolás optimalizálási program megadja a keréknyomok mentén az adott helyen a szükséges csiszolás mértékét )
Miután felmértük és szoftver segítségével kiértékeltük a teljes folyosó hosszban, valamennyi keréknyomban mely pontban, milyen mértékű csiszolásra van szükség, korrekciós csiszolással lehet kialakítani a targonca optimális mozgásához szükséges folyosó felszínt.